خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/30 - 16:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی:

مشکل خرید تضمینی برنج کشاورزان حل می‌شود/ ۷۰ الی ۸۰ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران محقق شد

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در بحث خرید تضمینی برنج کشاورزان گلایه‌های فراوانی دارند، گفت: کشاورزان در حوزه مرتبط با بحث خرید تضمینی برنج گلایه‌های فراوانی دارند، بر همین اساس جلساتی با معاون رییس جمهور و وزیر کشاورزی برگزار و مقرر شد طی این جلسات مشکلات کشاورزان در خصوص خرید تضمینی برنج حل شود.

علی بابائی کارنامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات پیگیری شده در حوزه انتخابیه خود، گفت: کشاورزان در حوزه مرتبط با بحث خرید تضمینی برنج گلایه‌های فراوانی دارند، بر همین اساس جلساتی با معاون رییس جمهور و وزیر کشاورزی برگزار و مقرر شد طی این جلسات مشکلات کشاورزان در خصوص خرید تضمینی برنج حل شود.



نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، افزود: در بحث خرید محصولات تضمینی از جمله شالی، برنج و مرکبات، نارضایتی‌هایی میان کشاورزان ایجاد شده که پیگیر این موضوع در حوزه انتخابیه خود هستیم.



وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها نیز بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به حوزه انتخابیه محقق شده، اظهار داشت: انتظار می‌رود باقی مصوبات سفر هر چه سریع‌تر به سرانجام مطلوب خود برسد .



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلی‌ترین مطالبات مردم مازندران تصویب و تاسیس منطقه آزاد در استان بود و به تصویب رسید، گفت: منطقه آزاد در سه نقطه مازندران از امیرآباد نوشهر و می‌رود تا چپکرود در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث قرار گرفت و در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مطرح شد؛ خوشبختانه لایحه منطقه آزاد به صورت کلی و جزئی به تصویب رسیده و امیدواریم که به تعاملات اقتصادی در منطقه ختم شود.



بابایی کارنامی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه عمرانی از جمله آبادانی روستاها در بحث آب و در بحث راه‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی صورت گرفته اما سرعت روند کارها کند است که دولت باید سرعت بیشتری به اقدامات عملیاتی شدن آنها ببخشد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 371931
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار